Flytter til Southampton!

Neste mandag pakker jeg koffert(ene) og vender nesen mot England, nærmere bestemt Southampton. Der skal jeg studere grafisk design ved Southampton Solent University. Gleder meg veldig til å komme igang der. I Southampton skal jeg bo i et typisk engelsk murhus sammen med tre jenter jeg har gått i klasse med på NKF.

Huset har 4 etg., tepper i ganger og soverom, en smal, smal trapp og er veldig sjarmerende. Gleder meg mye til å flytte inn, men er litt spent på å lage mat på gassovn og ikke ha tilgang til norskt vann.

Southampton er en veldig koselig havneby ca. to timer med tog fra London. Der er det mange parker med store kastanje trær i enden av «hver» gate, nok av koselige kaféer og resturanter og gode shopping muligheter. Ser fram til å bli kjent med byen :)

Legg att eit svar

