20

Litt feiring på forhånd (torsdag) med meksikansk kakao på Sjokoladepikene. NAM.

Torsdag kveld, etter kl 12 sang de for meg i gangen. Av Karina fikk jeg det prikkete påskeegget i bakgrunnen med smågodt inni, de prikkete gryteklutene og søte sløyfeøredobber. Av Joar fikk jeg muffinsen + sjokolade og gavekort på 50 bilder japanphoto.

Seinere på dagen fikk jeg finfin matboks og en gul neglelakk av Sigrid og Susanna og lilla lys av Ingunn (tror folk har fått med seg at jeg liker lilla og prikker)

Her er meg og Sigrid klar for ekte barnebesøk som Øvre Nordborg og 1.etg Nordborg arrangerte.  Gøygøy!

På kvelden var vi overtrøtte og Joar og Susanna så bare kjempegale ut :D

Lørdag kveld laget vi bursdagsmiddag en dag på etterskudd. Har ikke spist så god mat på leeenge (vinterferien).

Mamma sendte meg blomst til bursdagen min! Snille mammaen min <3

Legg att eit svar

