Uken som gikk

– Jeg har hatt kjøkkentjeneste. Kjedelig.

– På onsdag fikk jeg besøk av  Kenneth :D  Veldig kjekt å se han igjen. Vi snakket om bryllup, militæret, alt og ingenting. På torsdag tok vi oss en tur inn til Stavanger og drakk deilig kakao på Bøker og Børst.

– Det har vært x-antall forestillinger med musikalen Le Miserable. Jeg så den på lørdagen, og fy søren så sykt mange flinke folk vi har på skolen! Veldig mange fine sangstemmer. Jeg koste meg :)

– Denne uken er det mange som har reist. Noen til London, for å være der noen dager og så reise til Asia, noen reiste hjem i helgen, og pga det og Le Mis har det vært veldig stille her i helgen.

– Lørdagkveld var det kos i marbeleiligheten med digg og film. Noen fant plutselig ut at de hadde lyst til å bade, så de spurte om lov og fant badevakt oog det ble nattbading i svømmehallen. Og badstu. Digg!

– Søndag var sløve-dag. Slappet av og gjort ganske lite. Tok med meg kameraet på en liten luftetur, men hold på å blåse vekk! Blåser en sykt sur og kald vind som trenger seg gjennom marg og bein. Holdt ikke ut så lenge. Selv om jeg hadde ull på ull, votter og hue var det ekstremt kaldt. Fingrene mine var så kald at det gjort vondt. Meen nok syting, her er noen bilder jeg fikk tatt før jeg ikke orket mer kulde:

 

Nå er det planlegging og pakking til USA-turen som står på planen.

Snakkes!

 

 

 

Legg att eit svar

