Grå regnværsdager fylt med:

 

– Fretex-shopping. Vi skal ha gjenbruksperiode nå med klassen. Vi har vært innom en byttebu på en gjenbruksstasjon og flere Fretexer. Liker Fretex! Jeg har funnet meg et fint konsollbord (tror jeg det heter) som jeg skal pusse opp. (Kommer til å skrive mer om det senere). I tillegg har jeg funnet en ramme jeg skal male og finefine fat med blomster på og sukkerskål som hører til:

Vi fikk omvisning på Fretex sitt hovdkontor i dette distriktet.

 

Besøk av Kenneth. Kenneth på besøk på torsdag :) Han hadde med seg gode, hjemmelagde knekkebrød fra mamma, skiene mine og ting som jeg hadde glemt hjemme i julen. Snille kjæresten min <3 Han måtte reise hjem allerede neste morgen.. Og nå reiser han i militæret :(

Upo. Men det har jeg skrevet om før, trenger ikke skrive mer om det.

– Buksejakt. Jeg trenger virkelig en ny bukse. Men nå har jeg gitt opp. Etter en tur på Madla-senteret med Susanna og Sigrid fant jeg ut at jeg bare kan gi opp. Det finnes ikke bukser for meg. Derimot fant jeg en fiin hatt på Bikbok. Har hatt lyst på den leeenge og nå kostet den bare 49 kr!  Jippi :)

Dollykos. Mange på skolen stakk ut på byn på lørdag, så da fant vi ut av vi skulle gå ut å spise. Vi hadde egentlig bestemt oss for peppes, men det var det stappfullt. Så vi gikk heller på Dolly.

Vi gikk innom Deli før vi gikk hjem. Noen kjøpte Ben And Jerry-is, jeg kjøpte deilig hvit sjokolade og noen kjøpte is på Mac Donald. Kosekveld! :)

 

Søndagskos. Sove lenge. Vaske klær. Middag. Kaffi. Bading. Film. Kos :)

One thought on “Grå regnværsdager fylt med:

  1. Så flink du er å oppdatere! I motsettning til meg! :)
    kjempe søt sukkerskål, og maaange klær på fretex. jeg hadde digget å jobbe på fretex!! :D Sykt gøy å bla opp nye klær! :P

    <3

Legg att eit svar

