UPO

Ut På Onsdag!

Maren-miljøarbeider informerte på morgensamlingen i dag om UPO. Hun ville dra oss med ut fra Solborg for å finne på noe annet en film, serier og strikking. Så hun ville ha oss med ut i Stavanger for å teste kafeer. Fant ikke så mange som ville være med meg, men da jeg egentlig hadde bestemt meg for å se film i kinosalen i stede, og det bare var ti minutter til man eventuelt skulle måte i resepsjonen for å være med på kafe, så spurte Oddrun så fin om jeg ville være med. Det ble jeg og det er jeg glad for! Var kjempe koselig :)  Her er litt bilder:


Sjokolade til 15kr   ;)


Super god og dyr kakao fra Sjokoladepikene


Morsome bilder av herlige folk :)


HappyHappy

 

God Natt!

One thought on “UPO

Legg att eit svar

