Og der var julen over..

Hei Bloggen!
Nå er jeg tilbake fra juleferie i Bergen. Tok litt juleferie fra bloggen og, men kommer sterkt tilbake ;)

Her er litt bilder fra julen:


Pepperkakeborg-baking hos Kenneth


Pusen ville og leke


Ekte sjørøver-pepperkake-borg :D

Mange, mange pakker


Julefin bror som lekte gaveoppleser


Måtte teste ut det nye objektivet mitt <3           Canon 50mm f/1.4 <3


1.juledag var bare avslappende og veldig digg. Her lager mamma til en herlig middag, mens jeg sitter i sofaen og gjør lite/holder Kenneth med selskap


2.juledag var der tradisjonen tro klatring på Fantoft


Var kjekt å treffe klatrefolkene igjen :)

Etter klatringen tok jeg turen til Samnanger med Kenneth for å spise bursdagsmiddag hos «søsto». Koskos.


Nyttårsaften var vi og i Samnanger. Spiste herlig nyttårsmiddag hos «svigers»


Videre gikk turen til Heine. Ikke verdens beste bilde, men jeg hadde krøller! <3


Guttene fyrte opp fyrverkeri mens jeg gjemte meg bak en bil og tok bilder


Godt nytt år!  2011!

 

 

 

Det  var litt fra ferien min. Er litt for lat (og trøtt atm) for å skrive mye om alt :P
Skal prøve å oppdatere bloggen innimellom, er nesten et nyttårsforsett selv om jeg av prinsipp ikke har nyttårsforsetter (merker på skirvingen min nå at jeg bør legge meg, så får vel si god natt) God natt og godt nytt år!




Legg att eit svar

