Bryllups-planlegging så det kribler i magen

For de som ikke vet det så skal jeg gifte meg den 6.august. Da skal jeg si ja til Kenneth og bli «kåno» hans. Det er enda en stund til, men det er mye som skal planlegges. Veldig mye. Når går det i invitasjoner. Jeg har lett og tett etter det perfektet papiret. Tror jeg endelig har funnet det:


Finfint prikkepapir i lavendel fra Karen Marie Klip (bildet er lik til siden hennes).  Må ned på Panduro for å hamste inn papir, bånd og andre ting til innbydelsene snart. :D

Ellers har jeg sett mye på byllupsfotoene til fotografer på nettet. Har funnet en jeg liker ekstra godt: Silje Holte Synets bildene hennes skiller seg litt ut fra andre fotografer sine bryllupsbilder. Hun klarer å fange følelsene i bildene andre ikke klarer.

Kommer kanskje litt mer bryllups-blogging senere, men nå skal det planlegges!

 


<3

Legg att eit svar

