Blir sånn at det er i helgene jeg blogger.. Søndagen har jeg god tid og bare slapper av, og har tid til å blogge. Så, nå blogger jeg om en ny helg :)

På tordag rett etter middag kom Anne på besøk :D Kjempekos! Veldig, veldig kjekt å få se søte Anne igjen. Vi snakket lenge om bryllup, kjoler, kjærester og hvor liten verden er. Seinere på kvelden så vi Polar Ekspressen med Sigrig. Veldig fin og rar julefilm. På fredag tur vi turen inn til sentrum. Vi så på forlover-kjole til Anne på Agape, vi tuslet rundt i butikker og drakk kaffe mocca på Amys.

Vi var innom de fineste butikkene i Stavanger, Harry Camping, Den syvende himmel og en som jeg ikke hukser navnet på. Harry Camping har så mye fine juleting: små feer til å hegne på juletreet, de syv dvergene og veldig mange fine glasskuler (sånne som det snør i når du snur på dem). Fikk lyst å kjøpe alt, problemet er at jeg ikke har penger :P

Etter noen timer i byen skulle Anne videre og jeg tok bussen tilbake. Etter kvelds var det som vanlig Amalies jul i kinosalen. Kan ikke huske at det var så morsom. Har ledd mye av det de siste dagene. Hadde en rolig og koselig kveld med The Holiday og pepperkaker hos Sigrid.

Lørdagseminaret denne gangen var om klimaendringer. Vi lekte klimaspillet (gidder ikke forklare hva det er her, hvis noen lurer kan de spørre meg), leste om 350 (305.org) og skulle vise 350 gjennom sang, bilder eller noe annet kreativt.

(et av våres bidrag)

Da vi hadde spist lørdagsgrøt tok jeg med meg Sigrid bort på keramikken og lagde litt ting som kanskje blir til julepresanger :P Blir litt hjemmelagde julepresanger i år.
Denne lørdagskvelden var det multi som hadde elevkvelden. De hadde en veldig bra elevkveld, jeg lo mye.

Etter å ha spist is og chips i matsalen gikk vi ned i Borgny og satt oss foran peisen. Vi hadde høytlesing av julefortellinger og koste oss med pepperkaker og brendte mandler. Fikk skikkelig julesteming! Tilslutt sang vi julesanger og når varmen i peisen tok slutt tuslet vi opp på rommet. Vi fikk besøk av Nathalia og hadde det gøy med å høre på julemusikk og snakke om alt mellom himmel og jord. Plutselig var det blitt ganske seint og det var på tide og lalla puten :)

Nå er det igjen søndag og tid for å bare slappe av. Digg!

Legg att eit svar

