Bergen!

I helgen var det frihelg her på Solborg og jeg tok turen hjem til Bergen. Da bussen ankom Nonnesæter terminal stod Kenneth og ventet meg meg. Hjemme hadde snille mormor laget middag til oss :) Vi satt og skavlet i den varme stuen hos mormor og de en stund, meg, Kenneth, mormor, morfar, mamma, pappa og etter en stund kom Anne og :) Vi snakte om alt og ingenting, om livet på Solborg, i Bryggedalen, i Eidsvåg og på Bildøy, vi snakte om jul og om bryllup. Og mormor hadde selvfølgelig laget til kaffi og kaker til oss. Meg, Kennet og Anne tok oss en  liten tur opp på senteret på nattåpent. Jeg kjøpte meg en strømpebukse og en finfin notisbok med kaker utenpå som jeg skal ha som bryllupplanleggingsbok.

På lørdag brukte jeg lang til på å stå opp.. Dusjet, leste avisen, satt meg på gulvet foran peisen med macen og bare koste meg :) Litt seinere kom «privatsjoføren» min, Kenneth, og hentet meg. Vi vasket og ryddet leiligheten hans og gjor klar for innflyttingsfest på kvelden. Måtte på senteret å kjøpe inn en blomst og litt pynt for å gjøre leiligheten mer hjemmekoselig;) Vi kjøpte og lagde en god, god gulerotkake. Tilslutt kom koselige folk og fyllte den lille stuen i leiligheten.

Etter en fin helg hjemme i Bergen, sitter jeg nå si sengen på Solborg og slapper av. Har nettopp kost meg sammen med en gjeng bra jenter + Jeff. Har sett jentefilm, laget brownies, spist digg og drukket julebrus :)

Legg att eit svar

