ENDELIG

Endelig er jeg «ferdig» med Shakira-bilde mitt. Hele lerrete er dekt og bildet er hengt opp i gangen på mini-utstillingen vår (Rampelys har satt opp Hakebakkeskogen og mange-mange barn og voksne kommer for å se på, og da bruke vi adleningen til å vise hva vi på Kreati Kunst holder på med). Men, bilde her ikke helt ferdig.. må ha ett strøk til.. Sukk. Har brukt litt for mange timer på det nå. Men nok om det.

I morgen reiser jeg hjem til Bergen, hjem til Kenneth, Mamma, Pappa, Johan og Gizmo <3 Gleder meg. På lørdagskveld skal Kenneth ha inflyttningsfest i leiligheten. Tror det blir kos :) Blir litt digg å komme hjem til Bergen igjen..

Siden sist har mamma, pappa og Johan vært på besøk. De var her i Stavanger forrige helg. Vi overnattet alle sammen hos en vennefamilie på Randaberg. Der fikk vi taco og kos. Søndagen gikk vi på Olje museet og tuslet i byen så lenge været tillot det. Middagen spiste vi på Egon. Namnam! Var kos å ha besøk av de :)

Uken har ellers gått med mye maling av Shakira.. Sykt deilig å være «ferdig»!  I dag har meg og Susanna laget muffins. Namnam!! Fine muffins med jorbærglasur ( de har jorbærmelis på butikken!) og sjokolade på.

Jeg har også fått kjøpt inn julepapir denne uken. Er klar for å gjøre ferdig noen julepresanger og begynne på noen. Noen har jeg ikke peiling på hva jeg skal gi til (Kenneth for eksempel.. Noen forslag?) Blir en del hjemmelaget julegaver i år ;)

 

God Kveld!

Legg att eit svar

