Høstferie :)

Så utrolig deilig det var å komme hjem nå i ferien! Jeg har det veldig fint på Solborg, det er ikke det, men det var så kjekt å se familie, venner og ikke minst kjæreste igjen :)

Fredags kveld ble jeg hentet på togstasjonen av Kenneth. Vi kjørte rett hjem til mamma, pappa og Johan. Mamma hadde laget deilig fiskesuppe. Mens vi spiste måtte jeg fortelle de mye og jeg fikk høre hva nytt som hadde skjedd her hjemme. Lørdag leverte jeg den skadde iPhonen min inn til Mobilhjelpen i Marken (utrolig bra service der! Fikk lånetelefon med en gang og kom tilbake etter ca et kvarter, da hadde de funnet ut hva som måtte gjøres. LCD-skjermen måtte fikses og de kunne ha den klar innen en halvtime (men mamma og pappa ventet i bilen, så jeg gadd ikke vente, hentet den heller på mandag.). Mobilhjelpen kan virkelig anbefales), spiste grøt og fikk se den nye leiligheten til Kenneth. Og den lille kattepusen ^^ Mye som har blitt gjort i leiligheten siden jeg så den sist, altså visningen :P Badet pusset opp, stuen og kjøkkenet er slått sammen, ny kjøkkeninredning og gulvet i gangen er vekke. Forsatt litt rotete men det er sånn det skal være. Søndag var det først en tur til Håøy med Gizmo og masse familie. Resten av dagen var vi i 40årsdag til Tante Toril. Masse mennesker, god mat og mye prating. Kos :) Mandag hentet jeg som sagt iPhonen min <3  Mandag var jeg hele dagen med Amanda. Først i byn, litt skikking i butikker og kafe kos, så raspeballer hjemme hos panda, og mye preiking og tilslutt en tur til Kenneth med kosing med pusen og spion-spilling. Tirsdag har vært feriens slaskedag til nå. Deilig egentlig. Har bare slappet av og gjort ganske lite. Har gjort forskjellig på macen, gått turer med Gizmo, ryddet litt, gått tur med Kenneth og Gizmo og slappet av hos Kenneth.

Håper alle har en fin høstferie, om ikke alle har ferie håper jeg dere har en fin høst hvertfall :)

Legg att eit svar

