Høst på Solborg

Nå er høsten komt for fullt. Vi veldg fint vær, men det e kaldt. Veldig kladt. Jeg har funnet frem ullsokker, strikket hals, og kjøpt meg ullunderskjorte og en strikkejakke. Jeg og mange andre går rundt å snufser  og nyser. Men det går fint, for jeg har kjøpt meg ingefær! Kjempegodt å lage te av og det hjelper mot forkjølelse og mye annet. Jeg hr tenkt på å gå ut å ta litt høstbilder men har ikke komt så langt. I dag har jeg vært litt lat. Etter en herlig middag (fikk raspeballer, Mhmm) satt vi oss i daglistuen, så på tv og strikket. Hele skoledagen har vi brukt på keramikkverkstedet og lagd litt forskjellig småting. Anne-Grete-lærer var syk, så vi måtte klare oss selv. Nå har jeg ryddet rommet, satt på to maskiner med klær, hånduker og sengetøy, vasket kopper og glass og ryddet rommet. Snart er det «smalfilm» i kinosalen vår. Er spent på hvordan filmen er.. Men må gå og ta vaske i tørketrommelen før filmen begynner. Snakkes :)

Legg att eit svar

