Siden sist..

.. Har Kenneth vært på besøk. Var veldig kjekt å se han igjen :) Vi kjørte til Kvadrat og kjøpte garn og litt diverse, vi spiste god middag og brukte søndagen på å tusle rundt i Stavanger i det fine været.

.. har jeg vært på kveldstur tur med Espen, Mads og Ida og tok litt  bilder på turen:

Resultatet ble litt halvveis, det øveste bilde et tatt uten stativ. Gjeret var for høyt for å komme over med stativet. Var kjekt å prøve selv om ikke resultatet ble det beste

.. har jeg syklet til Stavanger og vært på kurs sammen med klassen hos en dansk keramiker, og syklet tilbake igjen

.. har jeg jogget rundt Mosvannet med Kaja og Kasper

..har jeg svømt og lekt meg i vannet på jentebading

2 thoughts on “Siden sist..

  1. woow….u re like a professional photograph R.Sofie .I cant believe that u tok those pictures.
    I have never meet him but I feel he is special man…bc he have got ur heart and soul !!!
    Although we have just become friends in 3 weeks but I really like u R.S
    I wish u all the best wishes in the world and are happy with him forever.
    Kim

  2. Eg syns no at bildene var fine eg:) Er det ikke telefonkiosk på skolen så du kan ringe? Sånn som du putter penger på….
    Prikkebakgunnen var også fin. Det høres ut som du er blitt veldig sprek, jogging og greier
    Klem fra mamma og pappa, nå skal vi på tur med Gizmo

Legg att eit svar

