Fredag :)

I dag har gjort nye forskjellig, jeg har blant annet gått min første tur tundt Mosevannet. Etter middag i dag hadde jeg veldig lyst på litt frisk luft og klarte tilslutt å dra med med Karina. Andrea ville og bli med, koskos :)

Jeg skulle være smart å prøve meg på en snarvei. Jeg ledet de andre på ukjente stier gjennom en kirkegård, ned en skråning og over en sump. Karina har ikke veldig glad for at «snarveien» min var gjørmete og at skoene hennes ble skitten :P

Veldig fint område,ble ikke like fint på bilde

(Ut på tur, aldri sur! Ikke sant Karina?)

Elevkvelden i dag var det Rmpelys som sto for. Var utrolig bra! Koste meg der deg satt nesten hel bakest på stol 66 :)

Etterpå var det senkveld og strikking i dagligstuen og nå er det kos på gangen. Må tilbringe litt til med GV-folkene før de reiser i morgen tidlig. Kommer til å bli litt tomt i gangen. Tror jeg kommer til å savne de..

One thought on “Fredag :)

  1. Hei!! Ser ut som du koser deg! Det er kjekt å se. Liker designet ditt!
    Jeg savner deg! Håper du får mange nye venner og minner for livet :)
    Klem <3

Legg att eit svar

