Nytt design!

Nå er jeg endelig begynt å bli litt fornøyd med designet på bloggen :)  Tok litt tid, men nå har jeg begynt å forstå meg på wordpress. Har ikke hatt så mye å gjøre på i dag, så tenkte jeg skulle prøve å bli ferdig med dette.

Tror det er noe sykdom som går her, er ikke bare jeg som er syk. Har brukt mange timer i sengen de siste dagene. Ekstremt kjedelig. I dag har jeg vært litt bedre, klarte å komme meg på skolen, men gikk rett til sengs når skoledagen var over. Her har jeg vært hele ettermiddagen :P  Prøver å slappe av mest mulig, slik at jeg kommer meg på keramikk-kurs med klassen i morgen. Har lyst å lære mest mulig mens jeg er her, vil ikke være syk! Jaja. Skal ikke syte :) Har vært på ICA å kjøpt chips, cola og banan, så skal nok overleve.

One thought on “Nytt design!

  1. Flink du er til å huske å blogge, har ikke klart å gjøre det en eneste gang ennå.. meg+kamera har nesten tatt en pause tror jeg.. skal prøve å bli sammen med han igjen! :P

    Savner deg! God bedring! Blogg = RUTTHSK!

Legg att eit svar

