Fredag.

Dagene går fort og sakte på en måte her på Solborg, Dagene er lange og det skjer ting hele tiden. Vi står opp tidlig og legger oss seint, men alt (så godt som alt) er gøyt, så det går litt for på en måte. Er litt trøtt nå, så forklaringene blir litt surrete :P Sånn er det når jeg finner ut at jeg skal blogge etter en lang dag.

I dag har vi gjort mye rart. Har hatt gym (innebandy) og diverse andre fredags-fag. Vi var en liten gjeng som syklet til Madlasenteret for å kjøpe inn litt vaskepulver og diverse. Jeg har den kuleste damesykkelen med kurv og bagasjebrett, men den er tung og har bare tre gir som ikke helt virker som de skal. Er en smule tungt i oppoverbakkene.. Kjenner melkesyren i beina. Tror jeg kommer til å få muskler i lårene etterhvert.

I morgen skal vi på tur rundt i Stavanger. Først til sentrum så til Sola. Tror det kan bli kos :) Synest det e

r fint her. Men nå skriver jeg bare bullshit. God natt :)

Noen bilder fra de siste dagene:

(foppal sidelengs og teambuilding med klassen og multisport pluss)

Legg att eit svar

