Kvadrat, shopping, hekling og kor

Jeg har selvfølgelig klart å glemme overføringskabelen til kameraet, så kan ikke legge ut bilder enda. Mamma kommer med alt pikkpakket i morgen. Blir litt kjekt å få tingene mine på plass. Nå sover jeg i sovepose og har så godt som ingenting av klær og ting. I går var vi en gjeng som kjørte til Ikea (og en svipptur innom Kvadrat) for å kjøpe inn litt nyttige ting som bokser, skåler, kopp osv. Jeg kjøpte den kuleste matboksen! :D I dag tok vi bussen (og det var ikke bare enkelt å finne ut med busser og sånt, var ganske stress egentlig) til Kvadrat . Fant meg en fin prikke-kjole og en sløyfe-cardigan på HM <3 Og så kjøpte jeg en hekle bok, hekle nål og garn. Så nå skal det hekles (om jeg får det til da)!

Ellers så har vi hatt våre første kor-timer i dag. Var ganske kjekt egentlig. Skal lære to sanger som vi skal synge for foreldrene på åpningsfesten i morgen. Litt spent på hvordan det går. Nå etterpå har miljøarbeiderene opplegg med kafe og underholdning i Borgny (kafèen på Solborg). Tror det blir veldig kjekt :) Men nå skal jeg se om jeg forstår meg på hekling!

One thought on “Kvadrat, shopping, hekling og kor

Legg att eit svar

